måndag 6 augusti 2012

The days that has gone

 Ida:
Heey! Vi hade jätte roligt med Kiki hos mina släktingar på kräftskiva, skitroligt med sjungande spanjorer som sjöng på svenska snapsvisor fast dom inte kunde och kräftor att fylla allas magar, synd nog fick Kiki en liten allergisk reaktion så hon vågade inte äta mra kräftor efter att hon ätit fyra... Igår kom vi hem och jag måste åka raka vägen till min farmor med pappa, hörde att Kiki sovit i min säng typ hela dagen före hon for hem.. lilla gulle är lite sjuk :P <3 Idag har jag inte hunnit göra något, ska väll med min kusin, moster, hennes pojkvän, min morbror och hans flickvän--- till Borgbacken ;)

På Onsdag var vi med släkten och kollade på Lurens ;) Årets pjäs är nils Holgerssons Äventyr och den var jätte rolig och superbra gjord! Credits to my director Chrisu from Finns sommarteater ;D (Han regisserade också på Lurens ;)

På lördag träffa vi Arthur efter att han varit på lande i fem veckor! blev såå glad av att se honom igen! :D Han, kiki och jag for och kollade på The Amazing Spiderman, som var jättebra! :D


Ett par från mitt forbollslag är väll på väg på Fredag till Jakobstad för att träffa några som vi lärde känna på båten men jag får inte fara med (MAMMA -.-) nåh, jag får hitta på nåt annat då!

kiki, du ska krya <3
Puss //Ida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar