onsdag 8 augusti 2012

it's summer so go wild ♥

heey människor ♥
INFORMATION: gå och följa mig på instagram --> kiksuz
kik: kiarass

back to business--> idag har jag haft en super bra dag ! (: Vaknade med tekstaren från typ 4 olika människor -.- och sen hade jag somnat medan jag åt choklad typ (lite trött kanske?) så hade smultet choklad fast på mig,och min säng var ju ganska kladdig sen...
Men sen kom Mirkku och härja hit med mej ♥ vi for till Kamppen och "shoppa" köpte ett par shorts och en skolkalender (y)
När vi kom hem till oss for vi ut och cykla,och tog en ny profilbild till miranda --> like ;)
Nu ska ni få lite bildspäm här.. :D

fulisar <3


dagens outfit  ( nya shorts <3 )
Topp : Kristinas,från spanien ! ;)
Skjorts:Spiritstore 30e




sötis <3


asså man får vara het.

<3


 
mirkkus nya skjorta <3 ljuvliig :D



puss på er och ha en bra kväll //kiki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar