fredag 10 augusti 2012

All You Need Is Inspiration!

Hey there! Jag har sökt lite bilder med inspiration på we heart it ;) Just nu gillar jag söndriga shorts, väldigt low-waist jeans, armband, boho halsband och ärmlösa skjortor :D







God bless Runawaydreamz :D ^ 


Jag har också blivit smått intresserad av att pröva longboarding, tänk att "skateboarda" utan att behöva kunna trix, YESS FOR ME :D

Och så har jag tänkt på hur långt hår jag ska ha, Dianna Agron har alltid varit min inspiration när man kommer till håret men just nu har hon ganska kort hår och jag vill ha längre, men jag älskar hennes rufsiga och snygga stil! pannluggen också<3 :D 

Idag köpte jag ett par supersnygga shorts från lindex med nitar och slitna plättar(haha) :D Ska nog lägga bild ;)

PUSS //Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar