tisdag 14 augusti 2012

School is a bitch with good sides

hej på er! vet inte vart kikis bloggning har försvunnit men jag ska i alla fall blogga, eftersom det var första skoldagen idag! Ush nej att fara tillbaka... men där finns ny en massa nya sjuor och vi har tre nya lärare och tre nya assistenter, wooo :D

A miracle happend today:

Jag hade på våren valt hussa, mussa och hankka som tilval, men i Gothia träffade jag min franska prins(that´s a whole nother story) så jag ville såå gärna lära mej franska! Så nu för två dagar sedan bestämde jag mej för att pröva min tur och skickade ett meddelande till vår rektor och frågade om jag kunde byta ut hussan till franska. Och idag i skolan fick jag veta av läraren min att jag FICK FRANSKA! wtf how could this happen?? två freaking dagar före skolan börja? hah

men tack gud för det <3


^japp väldigt nördigt^

Men i alla fall så börjar mina riktiga lektioner redan imorgon, och allt börjar med två timmar franska heheeh :D

Och jo! Jag lovade att lägga bild av dedär byxorna jag fixade... men glömde visst! men ni ska nog få bild ^^



PUSS //Ida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar