tisdag 7 augusti 2012

mina dagar

Hej! (: sori massor att jag inte har bloggat på så länge,men har inte riktit hunnit eller orkat..
Men ska skriva nu om allt jag hållit på med dom senaste 2 veckorna ! (: har haft underbara dagar :)!


Jag bodde ju hos ida i flera dagar,det var jätte roligt.Vi var på deras lande på grillfest en natt och sen ännu senare en till natt för de hade kräftskiva.De va jätte kiva :) När vi var hemma hos ida gjorde vi inte riktit nå mycket.Chillade,så på filmer och shoppade lite.Men roligt hade vi nog :)

sexiga flickor



Tack ida gumman att jag fick bo hos er <3


Sen var jag ju också på lande i 5 dagar med Damon,hade helt sjukt roligt.Hade inte sett demi på hela sommarn så vi bara fjantade oss och hade super roligt.





tacktack demi för en jätte kiva landetrip (:


Sen när jag kom hem har jag varit med kompisar och slöat och sånt (:
Igår var jag med Nadja och Krisu,vi cyklade hela dan,åt pizza och tog bilder.Hade sjukt rolit o skrattade massor.Hade sakna dem såååså mycket :(<3





Sen kom Krisu övernatten till oss och idag for vi sen till borgbacken där vi träffa Arthur,Ose,Oliver,Andre och blev dit och henga med dom (: hade jätte rolit.Fo ti ukko,kirnu och kieppi ! Skulle aldri ha tänkt att JAG far i nån av dem :D men dom va ju sen alla ganska bra så..it was worth it (:








Var också och se på den nya spiderman filmen med Arthur och Ida,den va faktist bra och hade rolit me mina sötisar <3
Imoron ska jag då gå och shoppa lite med Mirkku (: henne har man inte sett på länge heller.
Ha det bra ! <3

 PUSS//kiki







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar